مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-17سياسي

فارس من| آوردن سحر و جادو به زندگی یعنی خروج قرآن و معارف از آن


آوردن سحر و جادو به خانه و زندگی به معنای خروج و تعطیل کردن قرآن و معارف اسلامی است، کسی که با این قبیل مسائل درگیر شود یکی از کارهایی که انجام می دهد دوری از معارف دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرکزاری فارس، مسأله مقابله و برخورد با جادورگران و مدعیان سحر و جادو چند سالی است که بسیار نقل محافل عمومی کشور شده است.

کلاهبرداری های مالی و همچنین اضرار به غیری که در این فرایند صورت می گیرد نوعی اضطراب و نگرانی را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

  در این راستا مخاطبین خبرگزاری فارس، کمپینی را با عنوان با کلاهبرداری مدعیان سحر و جادو برخورد شود تشکیل دادند.

طی گفت وگویی که با ثبت کننده کمپین داشتیم، او گفت: باوجود این که اسلام نسبت به این امر یعنی سحر و جادو حساسیت زیادی دارد و برخورد با ساحران را بعضاً تا حد اعدام بالا برده است، در نظام قضایی ما دستگاه و سامان دهی مناسبی درباره نظارت و برخورد با این تشکیلات آسیب زا وجود ندارد.

وی افزود: انتظار آن را داریم که علما و روحانیان در قبال این موضوع واکنش جدی نشان دهند که نتیجه آن شکل گیری یک روند ثمربخش برای تقابل با شیادان سحر و جادو باشد.

بعضاً علمایی در این باره ورود کردند اما محتاج آن هستیم که طی یک جریان عظیم عموم مردم و علمای دین حضور فعال در قبال این امر نامطلوب داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آوردن سحر و جادو به زندگی یعنی خروج قرآن و معارف از آن

فارس من| آوردن سحر و جادو به زندگی یعنی خروج قرآن و معارف از آن